Участь у районній виставці «Повір у себе»
Губенко Аліна, учениця 8 класу
А прибігла я під хату,
Глянула в віконце -
Не впізнала мене мати –
Чи то я, чи сонце!
Невах Микола, учень 9 класу
«Свято наближається...»
З 26 листопада по 7 грудня 2018 року - акція «16 днів проти насилля»
ТАЄМНИЦЯ ЗАЛИ З ДЗЕРКАЛАМИ
На сході в одному з храмів був зал з тисячами дзеркал. Одного разу сталося так, що собака заблукала в храмі і потрапила в цей зал з дзеркалами. Зіткнувшись з тисячами відображень, вона почала гарчати і гавкати на уявних супротивників. Ті у свою чергу також почали шкірити тисячі зубів і гавкати у відповідь, що розлютило собаку ще більше. Все це призвело до такого перенапруження собаки, що вона, зрештою, і вмерла від збудження.
Пройшов якийсь час, і знову одна з собак потрапила в цей зал з тисячами дзеркал. І ця собака побачила навколо себе тисячу їй подібних. Тоді вона завиляла по-товариському хвостом, і тисяча собак завиляли їй хвостом у відповідь і проявили радість. Радісно і бадьоро собака вибігла з храму.
СХІДНА МУДРІСТЬ
Три речі ніколи не повертаються : час, слово, можливість.
Три речі ніколи не треба втрачати: спокій, честь, надію.
Три речі найбільш коштовні для людини: любов, переконання, дружба.
Три речі ніколи не надійні: мрія, успіх, стан.
Три речі визначають людину: праця, чесність, досягнення.
Три речі гублять людину: провина, гординя і злість.
Тиждень толерантності в КОЗ «Бужанський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів –ДНЗ» з 12 по 16 листопада 2018 року
Кен Робінсон в книзі "Школа майбутнього» зазначив: « Кожна школа – байдуже, якого типу і в якій країні, - це жива спільнота людей з унікальними взаєминами, біографіями й почуттями. Кожна школа має свою особливу атмосферу, свої ритуали й правила поведінки, а також власні субкультури, створені на підставі дружби й спільних зацікавлень. При цьому школи – не заповідники, які стоять осторонь від повсякденного життя. Вони занурені в довколишній світ. Активна, сповнена життя школа здатна виховати цілу громаду, ставши для неї джерелом надії й творчої енергії. Я бачив як довкола чудової школи процвітав цілий район. Натомість погані школи зводять нанівець усі сподівання учнів та їх батьків, забираючи у них шанси на розвиток.»