Робота методичних об'єднань в 2014 -2015 році
Методичне об'єднання суспільно-гуманітарного циклу -керівник Чирва Володимир Васильович (вчитель української мови і літератури, І категорія), природничо-математичного циклу - керівник Конуріна Галина Іванівна (вчитель біології і географії, вища категорія) та початкових класів - керівник Кучер Тетяна Анатоліївна (вчитель початкових класів, І категорія).
Методичне об'єднання суспільно-гуманітарного циклу
Тема: "Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням ІКТ та проектних технологій"
|
План
роботи методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу
№ п\п |
Зміст роботи |
Термін |
Виконавці |
|
І засідання |
03. 09. 2014 |
|||
1. |
Про виконання плану роботи за минулий навчальний рік та обговорення плану роботи методичного об’єднання на поточний навчальний рік |
|
Чирва В.В. |
|
2. |
Про аналіз навчальних програм, підручників з української мови та літератури, історії, іноземної мови на 2014-2015 навчальний рік |
|
вчителі- |
|
3. |
Ознайомлення з вимогами Міністерства освіти щодо викладання суспільно-гуманітарних предметів у
|
|
Чирва Л.В., Бабенко О.В., Дзеціна О.В. |
|
4. |
Про опрацювання інструкцій з ведення класного журналу для учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів |
|
Шуляка В.П. |
|
І І засідання |
28. 10 |
|||
1. |
Про розвиток творчих здібностей учнів на уроках і в позаурочний час |
|
Дзеціна О.В. |
|
2. |
Про участь в шкільному та районному етапах Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури, історії України, іноземної мови. |
|
Чирва Л.В. |
|
3. |
Про підготовку та проведення І етапу конкурсів імені Т. Шевченка, П. Яцика |
|
Чирва Л.В. |
|
4. |
Про заходи до Дня української писемності |
|
Чирва Л.В. |
|
5. |
Про основні підходи та прийоми інтерактивного навчання |
|
Бабенко О.В. |
|
І І І засідання |
08. 01. 2015 |
|||
1. |
Про результати контрольних робіт з української мови та участь учнів у шкільних, районних, обласних олімпіадах, конкурсах |
|
Шуляка В.П., |
|
2. |
Про використання ІКТ на уроках історії, української мови та літератури |
|
Чирва Л.В |
|
3. |
Про підготовку і проведення предметних тижнів |
|
Бабенко О.В. |
|
4. |
Огляд новин педагогічної та методичної літератури |
|
Дзеціна О.В. |
|
І V засідання |
26. 03 |
|||
1. |
Сучасний урок, елементи організації сучасного уроку, його ефективності |
|
Чирва Л.В. |
|
2. |
Про підготовку до ЗНО, ДПА у 9 та 11 класах |
|
Чирва В.В. |
|
3. |
Творчі звіти вчителів, що атестуються |
|
Бабенко О.В. |
|
V засідання |
20. 05 |
|||
1. |
Аналіз роботи методичного об’єднання за 2014-2015 навчальний рік |
|
Чирва В.В. |
|
2. |
Вироблення рекомендацій щодо проблематики і планування засідань МО на наступний 2015-2016 навчальний рік |
|
Чирва Л.В. |
Науково – методична проблема, над якою працює методичне об’єднання природничо-математичного циклу:
«Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням проектних та інформаційно-комунікативних технологій».
Тематика засідань методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
№ |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Відповідальні |
І засідання (вересень) |
|||
1 |
Забезпечення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі |
Складання методичної папки |
Усі вчителі методичного об’єднання |
2 |
Готовність кабінетів до роботи в новому навчальному році |
Перевірка адміністрації школи |
Усі вчителі методичного об’єднання |
3 |
Обговорення та затвердження плану роботи на 2014 -2015н.р. |
Повідомлення, затвердження |
Усі вчителі методичного об’єднання |
ІІ засідання (жовтень) |
|||
1 |
Проектні технології на уроках біології |
Доповідь |
Керівник методичного об’єднання |
2 |
Підготовка до проведення олімпіад |
Складання завдань |
Усі вчителі методичного об’єднання |
3 |
Розвиток інноваційного потенціалу учнів під час використання різних способів подолання конфліктів |
Рекомендації, обговорення |
Усі вчителі методичного об’єднання |
ІІІ засідання (січень) |
|||
1 |
Проектна діяльність і саморозвиток особистості |
Доповідь |
Вдовиченко Ю.О., вчитель географії |
2 |
Проведення предметних тижнів |
Складання планів |
Усі вчителі методичного об’єднання |
3 |
Психологія роботи з дитячою аудиторією «Як провести урок розумно?» |
Рекомендації, обговорення |
Конуріна Г.І., вчитель біології |
4 |
Моніторинг результативності навчання учнів за І семестр. Шляхи поліпшення роботи вчителів мо з питань оволодіння міцними знаннями, вміннями, навичками |
Оформлення звітів роботи вчителів. Обговорення |
Усі вчителі методичного об’єднання |
ІV засідання (березень) |
|||
1 |
Інноваційні методи навчання в курсі біології та природничих наук |
Доповідь |
Калюжна Т.І., вчитель фізики; Конуріна Г. І., вчитель біології |
2 |
Допомагаємо учням готуватися до ЗНО |
Рекомендації |
Візіренко Т.В., вчитель математики |
3 |
Матеріали до проведення державної атестації в 9 та 11 класах. Зовнішнє незалежне тестування |
Обговорення |
Учителі – предметники |
V засідання (червень) |
|||
1 |
Підсумки роботи методичного об’єднання в поточному н.р. |
Звіт |
Усі вчителі методичного об’єднання |
2 |
Виконання програм з предметів. Моніторинг результативності навчання учнів за ІІ семестр, навчальний рік |
Звіт |
Усі вчителі методичного об’єднання |
Науково - методична проблема, над якою працює методичне об'єднання вчителів початкових класів:
«Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням проектних та інформаційно-комунікативних технологій »
ТЕМАТИКА ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
І ЗАСІДАННЯ
1.Забезпечення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.
(Всі вчителі МО)Про тему першого уроку.
2.Готовність класних кімнат в новому навчальному році.
(Всі вчителі МО)
3.Обговорення та затвердження плану роботи на 2014-2015н.р.
(Всі вчителі МО)
4.Особливості навчання учнів 1 класу згідно нового Державного стандарту.
(Сізих Л.А.)
ІІ ЗАСІДАННЯ
1.Розвиток критичного мислення учнів початкових класів.(Кучер Т.А.)
2.Формування техніки читання – основа успішного навчання.
(Вдовиченко І.Ю., доповідь)
3.Аналіз результатів техніки читання в початкових класах.
(Всі вчителі поч. класів; доповідь)
4.Фізкультхвилинки, вправи для очей та рук на уроках.
(Всі вчителі МО)
ІІІ ЗАСІДАННЯ
1. Особливості організації роботи ГПД.. (Кротик Г.Р., доповідь)
2.Складання плану роботи з батьками майбутніх першокласників.
(Кучер Т.А.)
3.Моніторинг результативності навчання учнів за І семестр.
(Всі вчителі поч. класів)
4.Формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів.
(Чередник Л.П.)
ІV ЗАСІДАННЯ
1.Інтерактивні методи на уроках читання.
(Чередник Л.П., доповідь)
2.Підготовка до державної підсумкової атестації. Особливості контрольних робіт у 4 класі . (Кучер Т.А.)
3.Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань.(Кротик Г.Р.)
4.Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів.
(Всі вчителі МО)
V ЗАСІДАННЯ
1.Моніторинг рівня успішності учнів за ІІ семестр.Виконання програм з предметів. (Всі вчителі поч. класів)
2.Підсумки роботи МО в поточному навчальному році.
( Всі вчителі поч. класів)