№
|
Зміст роботи
|
Дата
проведення
|
Для кого
|
Відповідальний
|
1
|
Нарада при директорі «Діалогічність, ефективне конструктивне спілкування в трикутнику партнерства. Пам’ятка вчителю щодо попередження агресії»
|
27.03
|
Для вчителів-предметників, класних керівників
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
2
|
Нарада при директорі «Профілактика негативних явищ в колективі. Медіаосвіта та медіакультура учнів. Попередження віртуальної агресії. Співпраця батьків та вчителів»
|
06.02
|
Для вчителів-предметників, класних керівників
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
3
|
Демонстрація фільму «Віртуальна та реальна агресія».
|
09.03
|
1-11 класи
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М., підлітки-інструктори:
Сінецька А., Коваль Д.(10 кл.)
|
4
|
Нарада при директорі «Попередження нещасних випадків,насилля над дітьми, дитячого суїциду. Гра «Синій кит».
|
27.02,
06.03
|
Для вчителів-предметників, класних керівників
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
5
|
Батьківські збори «Попередження нещасних випадків,насилля над дітьми, дитячого суїциду. Гра «Синій кит».
|
06.03
14.03,
21.03
|
5 клас
8 клас
9 клас
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
6
|
Година психолога «Хороші та погані ігри. Небезпеки для кіберкористувача(суїцидальні спільноти «Море китів» і «Тихий дім»)»
|
,17.03.21.03, 22.03
|
3-11 класи
|
соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
7
|
Відвідування 3 сімей, консультування батьків та родичів щодо «Попередження насилля, агресії в родині, в колективі. Створення сприятливого мікроклімату в сім’ї, в колективі» .
|
01.03,
20.03
|
Сім’ї, в яких існують ризики
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М., класні керівники
|
8
|
Групова та індивідуальна корекційно-відновлювальна робота з учнями 5 класу (заняття факультативного курсу «Психологічний розвиток особистості молодшого підліткового віку»)
|
Щотижня
|
5кл.
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
9
|
Індивідуальні консультації батькам майбутніх першокласників «Особливості роботи з дітьми, різного плану порушеннями. Підготовка до школи».
|
До 06.03
|
0 кл.
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
10
|
Корекційне заняття «Портрет сучасного учня. Позиція співпраці».
|
03.03
|
7 кл.
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
11
|
Година психолога «Віртуальна та реальна агресія. Як уникнути? Правило світлофора.»
|
22.03
|
5-9 кл
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
12
|
Індивідуальна діагностично- корекційна та розвивальна робота з дошкільниками «Я скоро стану школярем»
|
до06.03
|
0,
15 дітей
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
13
|
Попередження конфліктів. Індивідуальна, групова та колективні форми роботи щодо розв’язання конфлікту. Рада профілактики.
|
06.03, 20.03, 23.03
|
4 клас, 7 клас,
5 клас
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М., класний керівник Вдовиченко І.Ю., заступник з виховної роботи Мазун О.М.
|
14
|
Година психолога «Я + Ти = Ми. Ми на позитиві»
|
10.03
|
2, 3 класи
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М.
|
15
|
Збори трудового колективу, аналітичний звіт «Морально-психологічний клімат в колективі Бужанської ЗОШ І-ІІІ ступенів»
|
15.03
|
Працівники школи
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М
|
16
|
Інтегрований урок «Монограма-відображення характеру особистості людини»
|
17.03
|
7 клас
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М
|
17
|
Фізіогномічний тест Куніна (розроблений американськими психологами) для експрес-діагностики настрою, тест «Аналіз та оцінка соціально-психологічного клімату в колективі»
(Карамушка Л.М. Психологія управління: Навч. Посібник.–К.: Міленіум,2003.–С. 292-294.)
|
20.03.21.03
|
Вчителі-предметники, класні керівники
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М
|
18
|
Заняття з елементами тренінгу «Умови збереження психічного здоров'я учасників навчально-виховного процесу. Боротися з причинами, а не з особистостями.»
|
20.03,
21.03
|
Вчителі середньої ланки, адміністрація школи;
вчителі-початкової ланки
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М
|
19
|
Година психолога «Умови збереження психічного здоров'я учасників навчально-виховного процесу»
|
27.03.31.03
|
5-7 класи
|
Соціальний педагог Ковальська Т.М
|